Emo Boy

Emo Boy

كابوس مي ديديم...

خوابيده بودم، كابوس مي ديدم!
از خواب بلند شدم تا به آغوشت پناه ببرم...
افسوس
يادم رفته بود كه از نبودنت به خواب پناه برده ام ...!


نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت1:07---11 مرداد 1391
سلام عزیزم وب قشنگی داری به منم سر بزن خوشحال میشم

الناز
ساعت20:25---8 خرداد 1391
سلام خویی لیوه
سلام خوبی به وب منم بیا و نظری بده


میترا
ساعت15:40---8 خرداد 1391
بلاگ بسیار بسیار بسیار بسیار زیبایی داری من که لذت بردم و حتی از خوندن متن های زیبات گریم گرفت تو زندگیت همیشه موفق باشی ارزوی قلبی من برای همه اینه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مسعود ׀ تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:كابوس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدید.. نظر بدید خوشحال میشم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 7hill.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM